Jeugdvoetbalkamp

26 t/m 28 augustus 2024 organiseert s.v. Enkhuizen voor tweede keer het jeugdvoetbalkamp! Het driedaagse voetbalkamp (zonder slapen) is voor pupillen uit de O8 t/m de O13 en niet-leden tot en met 12 jaar. Als je kind in de O7 zit en tijdens het jeugdvoetbalkamp 6 is, mag hij of zij ook meedoen.

Het jeugdvoetbalkamp vindt plaats op sportpark Immerhorn te Enkhuizen. De kosten van deelname bedragen €45,00,- per kind. Wanneer er meerdere kinderen uit één gezin meedoen (broertjes/zusjes) geldt er een korting. Voor deelname van een tweede kind uit hetzelfde gezin betaal je €40,-. Voor deelname van een derde kind uit hetzelfde gezin betaal je €30,-.

Zonder jouw hulp is het helaas niet mogelijk om het kamp voor de kinderen te organiseren, dus de kinderen hebben je hard nodig! Als je een paar uurtjes vrij hebt, laat het ons weten! Elke vorm van hulp is meer dan welkom. Op deze manier kunnen we er met elkaar voor zorgen dat de kinderen een fantastisch jeugdvoetbalkamp krijgen, waarbij plezier en sportiviteit op de voorgrond staat.

Je kunt je opgeven als vrijwilliger voor het jeugdvoetbalkamp vanaf 1 mei via het inschrijfformulier voor vrijwilligers.

Deelnemers van het jeugdvoetbalkamp kunnen worden opgegeven vanaf 1 mei via het inschrijfformulier voor deelnemers

In het fotoalbum kun je de foto's van het kamp in 2023 terugkijken.

JVK_2024_Aankondiging.png