Kreeft Auto Voorbereidingstoernooi

Het Kreeft Auto Voorbereidingstoernooi is een toernooi op Sportpark Immerhorn waaraan teams van tientallen clubs deelnemen om te strijden voor de eerste plek in de eigen leeftijdscategorie en is in het leven geroepen voor de selectieteams van s.v. Enkhuizen. Het toernooi werd in 2021 en 2022 in het laatste weekend van augustus gehouden en vindt in 2023 op 2 en 3 september plaats. Voor breedteteams en meidenteams vinden verderop in het seizoen toernooien plaats.

Wedstrijdschema
Het wedstrijdschema van het Kreeft Auto Voorbereidingstoernooi is inmiddels bekend en is te vinden op www.tournify.nl/live/kreeft. Eventuele wijzigingen in het wedstrijdschema zullen ook via deze applicatie kenbaar gemaakt worden.

Inschrijven
Inmiddels is er geen plek meer voor teams van andere verenigingen, maar is het nog wel mogelijk je team aan te melden op de reservelijst.

Contact
Heb je een vraag? Stuur een mailtje naar [email protected] of neem contact op via het contactformulier.

Knop_1.png

Inschrijfformulier Kreeft Auto Voorbereidingstoernooi

Dit formulier is niet meer actief