Voorzitter zwaait af in oktober

17 april 2024 20:30

Langs deze weg willen wij jullie informeren dat in oktober 2024 onze voorzitter Pieter Veenstra zal aftreden en daarmee de positie vacant is.

Pieter: Ik heb er straks twee periodes van 3 jaar op zitten (3 bij Dindua en 3 bij de s.v. Enkhuizen). Een ongelooflijk mooie tijd waarin we samen s.v. Enkhuizen tot stand hebben laten komen en enorm veel  zaken hebben gerealiseerd .

In zekere zin een bitterzoet afscheid omdat ik ga stoppen met iets waar ik plezier in heb.

Een leerzame periode waarin ik veel nieuwe, leuke mensen heb leren kennen. Het heeft altijd veel energie gegeven en bovenal ben ik enorm trots op wat we samen hebben bereikt! Wat zijn er veel mijlpalen geweest in aanloop naar de fusie alsook daarna! En wat zijn er toch veel vrijwilligers die wekelijks belangeloos actief zijn!! Ik had 6 jaar geleden niet durven dromen dat we in sneltreinvaart al zoveel hebben bereikt als enkhuizer vereniging!

Vrijwilligerswerk bij de club zal ik blijven doen. Maar wel taken die ik kan doen op momenten dat het schikt. In een andere tijdsbesteding en daarmee betere balans tussen werk/gezin (jonge kids) en de S.V.!

Ik twijfel er niet aan dat we weer iemand gaan vinden die deze leuke rol op zich wil nemen! En die gaan we natuurlijk snel zoeken en enthousiast maken! Met de gedroomde nieuwe accommodatie als ultieme doel de komende jaren komt er een interessante periode aan!

Het was mij in ieder geval een waar genoegen deze rol te mogen vervullen voor onze mooie vereniging!

Dit betekent dat de vereniging op zoek zal gaan naar een geschikte kandidaat. Ben jij diegene of ken jij iemand neem dan contact op met ons. De vacature vind je onder deze link

Aankondiging_afscheid_Pieter_Veenstra.png