Met de herenselectie naar Texel!

28 februari 2024 20:45

Ben je een fan van s.v. Enkhuizen 1 én wil je het vlaggenschip in de uitwedstrijd tegen Texel '94 aanmoedigen? Dan hebben we goed nieuws voor je! Op 10 maart 2024 kun je mee met de bus naar het eiland, dat door de Texelaars ook wel 'Het Gouden Boltje' genoemd wordt.

Voor slechts €12.50 per persoon krijg je een gezellige rit, een spannende wedstrijd en misschien wel een overwinning! Maar hoe kun je je aanmelden? Dat is heel eenvoudig: stuur Arjen (teammanager) even een berichtje op 06 - 3438 5494 (of een mailtje naar [email protected], maar wees snel, want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Laat deze kans niet schieten en ga mee met de s.v. Enkhuizen bus!

📅 10 maart 2024
🕰️ 10.00 uur aanwezig - 10.15 uur vertrek - 18.30 uur terug (schatting)
📍 Sportpark Immerhorn
💶 €12.50