Gebruik VOETBAL.NL app begint te lopen!

22 januari 2024 22:45

Beste leden van s.v. Enkhuizen,

Zoals je waarschijnlijk weet, hebben we afgelopen seizoen de Voetbal.nl app ingevoerd als ondersteuning van ons vrijwilligerstaakbeleid (VWT).

Laagdrempelig en makkelijk inplannen van taken

De Voetbal.nl app maakt het inplannen van vrijwilligerstaken een stuk laagdrempeliger en makkelijker. Je kunt zelf aangeven op welke dagen en tijden je beschikbaar bent voor vrijwilligerswerk. De planners voor het vrijwilligersbeleid kunnen vervolgens eenvoudig taken inplannen op basis van deze beschikbaarheid.

Grootste gedeelte van de leden heeft op deze manier zijn taak ingepland

In de afgelopen helft van het seizoen heeft het grootste gedeelte van de leden zijn of haar taak via de Voetbal.nl app ingepland. Dit is een zeer positieve ontwikkeling. Er zijn hier wat diensten te plannen en de keuze is groot om op een geschikt moment te helpen.

Bedankt voor je inzet!!

We willen iedereen die zijn of haar steentje heeft bijgedragen bedanken voor hun inzet. Zonder jullie hulp onze vereniging niet mogelijk. De Voetbal.nl app is een hulpmiddel dat ons helpt om jullie inzet nog beter te benutten.

We willen je oproepen om de Voetbal.nl app te gebruiken om je vrijwilligerstaak in te plannen. Het is een makkelijke manier om ervoor te zorgen dat onze vereniging draaiende blijft.

Hulp bij het aanmaken van een  voetbal.nl account vind je hier

Uitleg voetbal.nl app vind je hier

Met vriendelijke groet,

Bestuur s.v. Enkhuizen