Een bedankje aan Mireille van Color life beautiful

16 januari 2024 8:30

De restyling van de kantine (die sinds de fusie heeft plaatsgevonden) is afgerond, waarmee er een eigentijdse uitstraling is ontstaan. Niet makkelijk wanneer je het moet doen met de ruimtes en beperkingen die er zijn. Immers is ons clubgebouw al wat ouder, is nieuwbouw de wens en dus de vraag: hoe ver willen we gaan? En waar begin je? Wat voor uitstraling en gevoel past bij de club? Wat voor kleuren en materialen? Wat moet vervangen en wat niet. Hulp van de expert is dan natuurlijk welkom.

Dankzij de expertise van Mireille Molen van Color life beautiful hebben we aan de restyling invulling kunnen geven. Color Life Beautiful bevindt zich op Westerstraat 128 in Enkhuizen en biedt deskundig advies op het gebied van kleur, stijl, imago en interieur. We bedanken Mireille van harte voor haar inzet!