JO11-1 trotseert stormbaan

26 september 2022 9:00

Twee weken geleden hebben de krijgers van de JO11-1 hun eigen “Kamp van Koningsbrugge” ondergaan. Gedurende de HBBS (Helse Belevenissen Bos Stormbaan), werden zij fysiek en mentaal geprikkeld waardoor zij gedwongen werden om als team te opereren. Samen hebben zij succesvol de missie volbracht en hebben zij de Chips & Frisdrank veilig kunnen stellen.

Uiteraard bovenstaande met een knipoog, maar het was wel heel goed voor de teambuilding. En toeval of niet, maar de afgelopen twee wedstrijden hebben wij bizar mooie acties en combinatievoetbal gezien, waarbij het heel duidelijk was dat het individuele belang ondergeschikt is aan het teambelang. Trots op wat zij in deze korte periode zelf laten zien!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!