Gezocht: vrijwilligers Kreeft Auto voorbereidingstoernooi!

20 juli 2022 20:30

27 en 28 augustus vindt het tweede Kreeft Auto voorbereidingstoernooi bij s.v. Enkhuizen plaats. Om deze twee dagen te laten slagen zoeken wij vrijwilligers die het leuk lijken ons te komen helpen. Beide dagen duren ongeveer van 11:00 uur tot en met 17:00 uur.

We zoeken vrijwilligers voor heel veel verschillende taken. Denk o.a. aan parkeerwachters, veldwachters, mensen die helpen met opzetten, mensen voor de horeca en iemand voor bij het wedstrijdsecretariaat.

Lijkt het je leuk om mee te helpen of heb je een vraag? Stuur een mailtje naar [email protected] of een appje naar 06 28268205.

Meer weten? Ga naar www.sv-enkhuizen.nl/kreeft.