Vomar Club is Koning verdubbelaar actie voor s.v. Enkhuizen

2 september 2022 11:30

Het afgelopen jaar hebben al heel veel leden kosteloos gespaard om de clubkas te spekken en daar doet Vomar een schepje bovenop met de verdubbelaar! Stem met je ontvangen clubmunten op s.v. Enkhuizen en help het jaarbedrag te verdubbelen!

Zo werkt het...

1. Je ontvangt van zondag 28 augustus tot en met zaterdag 1 oktober 2022 een gratis clubmunt bij elke €15,- aan boodschappen en regelmatig éxtra clubmunten bij geselecteerde acties.

2. Ga uiterlijk zondag 9 oktober naar www.vomar.nl/clubmunt. Vul de unieke code van jouw clubmunt(en) in en stem op s.v. Enkhuizen. Met elke stem breng je de vereniging dichter naar de eerste prijs: het verdubbelen van het gespaarde Club is Koning jaarbedrag.
Tip: met een smartphone kun je op www.vomar.nl/clubmunt gemakkelijk clubmunten verzilveren door de QR-code te scannen!

3. Bij deelname maak je zelf ook kans op één van de 100 Vomar Cadeaukaarten t.w.v. €50,-. Hoe meer clubmunten je verzilvert, hoe meer kans je maakt!

Ga naar www.vomar.nl/verdubbelaar voor meer info.

Stem jij ook op s.v. Enkhuizen?