Dag 3 jeugdvoetbalkamp

24 augustus 2022 23:45

De derde, tevens laatste dag van het jeugdvoetbalkamp zit erop. We begonnen met het 4 tegen 4 toernooi, waarbij meer dan veertig korte wedstrijdjes zijn gespeeld. Na de lunch waren we getuige van de finale van de penaltybokaal en vervolgden we de middag met allerlei leuke (water)spelletjes. De dag werd afgesloten met een prijsuitreiking, waarbij iedereen in de prijzen viel. Alle deelnemers kregen een certificaat met een groepsfoto en een medaille.

Wat was het een fantastische dag van een geweldig jeugdvoetbalkamp! Onwijs veel dank aan alle vrijwilligers die dit kamp tot een succes hebben gebracht.